Наши мастер-классы своими руками помогут вам стать настоящими рукодельницами и сделать различные поделки, оригами, декупаж и бисероплетение. Здесь вы найдете подробные мастер классы вязания и скрапбукинга. Узнаете как сделать необыкновенные изделия из пластика и пластиковых бутылок, как сшить куклу Тильду, найдете схемы вязания и бисероплетения.

«Алаштың ұлы - Айдын Айымбетов»

Тақырыбы    « Алаштың  ұлы  - Айдын Айымбетов»
Мақсаты :  Тәуелсіз  Қазақстанның  тұңғыш  ғарышкері  Айдын  Айымбетов жайлы  кең  мағлұмат  бере  отырып  , оның   азаматтық-патриоттық тұлғасымен  оқушыларды  таныстыру,шәкірттерді  патриотизм  үлгісінде  тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ғарыш  саласы,  Қазақстан жайлы  слайдтар ,суреттер.
                                              Барысы:
1-жүргізуші  Тоқтар, Талғат...Енді, міне, Айдын! Биылғы  жаңа  оқу  жылы  басталып  жатқанда  қазақтың  тағы  бір  азаматы  ғарыш  көгіне  көтерілді.
 Ол- Айдын  Айымбетов!  Олай  болса,  ғарышкерімізге арналған  салтанатты  тәрбие  сағатымызды  ашық  деп  жариялаймыз!
Мемлекеттік  Гимн   орындалады
2-жүргізуші Айдын  жер  жаннаты  Жетісудың  Өтенай  деп  аталатын  ауылында  өмірге  келген. Аспан  әлеміне  құмарлығы  бала  кезінен  басталған. Ғарышкер  болуды  армандапты. Ақыры  сол  арманына  қолы  жетті.
                
Вокалдық  ән:«Алға, қазақ  жігіттері»  (Бекдәулет, Досымжан, Жасұлан)
 
1-жүргізуші 
Арғы –бергі  тарихта  адамзаттың асыл  арманы  болып  келген  аспан  әлемі қазақтың  үшінші  ғарышкеріне  құшағын  осылай  ашты.Байқоңыр  айлағынан  Айға  самғап, тартылысы  жоқ  кеңістікте ұлттық  тағамдарды  таныстырды.
Ғарышкер  Айдын  Айымбетовтың  өмірбаяны  жайында  слайд  көрсетіліп  отырады. 
Айдын  Айымбетовтың  естелігіне  тоқталайық:
 
Хор:  «Біз – отанның  ұланымыз»
 
2-жүргізуші  Енді  ұшқыш  Айдынымыздың  балалық  арманы  қалай басталғанына  бір сәт оралып  көрейікші
Оқушылар  арасында  көрініс:  «Айдынның  балалық  шағы»
 
· Жетісудың  жұпар  аңқыған  жусанды  даласында  аунап-  қунап  жүрген  бала  Айдын  үйілген  мая  шөптің  үстінде  жатып,  бір  ғажайыпқа  куә  болған  екен.  Күн  алтын  ұясына  бата бергенде  қою  күңгірт  аспанды  әлдебір  жұлдыз  сызып  өтеді .
   
· Сол  құбылыс  бала  Айдынды  өзіне  тарта  береді. Беймәлім  аспан  денесімен  танысқысы,  көргісі  келеді.
 
Автор: Балауса Оршибекова

Автор: Балауса Оршибекова

  • Источник: http://masterclassy.ru/
  • 15.02.2016
  •   Просмотров: 812

«Мастерклассы» © 2011-2016.
Все статьи на сайте авторские, копирование строго запрещено. При частичном цитировании прямая индексируемая ссылка на сайт «Мастерклассы» обязательна.

Специально для вас, наш сайт подготовил новый обучающий курс на 3х дисках "1000 лучших мастер классов".

В этом курсе, мы собрали для вас 1000 подробных мастерклассов с нашего сайта на различные рукодельные тематики.

Подробнее с содержанием курса вы можете ознакомиться по этой ссылке.

Встречайте еще один обучающий курс на 3х дисках "1000 лучших мастер классов - часть2".

В этом курсе, мы собрали для вас еще 1000 подробных мастерклассов с нашего сайта на различные рукодельные тематики.

Комментариев к новости "«Алаштың ұлы - Айдын Айымбетов»" Уже: 0

Внимание! Запрещено использование выражений в нецензурной и оскорбительной форме. HTML-теги и URL запрещены.

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив