Наши мастер-классы своими руками помогут вам стать настоящими рукодельницами и сделать различные поделки, оригами, декупаж и бисероплетение. Здесь вы найдете подробные мастер классы вязания и скрапбукинга. Узнаете как сделать необыкновенные изделия из пластика и пластиковых бутылок, как сшить куклу Тильду, найдете схемы вязания и бисероплетения.

Інструктаж для батьків щодо попередження дитячого травматизму

Попередження травматизму під час відпочинку

1.1. Не залишати дітей без нагляду.

1.2. Перевірити обладнання дитячого майданчика, щоб запевнитися у відсутності чинників, що можуть спричинити травмування.

1.3. Оглянути територію навколо будинку і перевірити наявність від­критих підвалів, каналізаційний люків, ям, електрощитів, недобудова­них об'єктів, стоянок автотранспорту тощо.

ІІ. Безпека дорожнього руху

1. Виконувати правила дорожнього руху.

2. Проаналізувати  місце проживання на предмет оцінки інтенсивності дорожнього руху.

3. Дозволяти  старшим дітям самостійно переходити дорогу лише за пов­ної відсутності руху.

ІІІ.     Безпека в лісі, біля водойми

1. Під час перебування на вулиці в літній день захищати голову ди­тини панамою.

2. Регулювати перебування дитини під сонцем, щоб запобігти опі­кам шкіри.

3. Дозувати перебування дитини у воді, щоб організм не переохолод­жувався.

4. Не залишати дитину без нагляду біля водойми.

5. Не дозволяти купатись та стрибати у воду в неперевірених мі­сцях.

6. Для купання обирати незасмічені з твердим дном, без водорос­тей та мулу місця.

7. Забороняти користуватись човном, плотом без супроводу дорос­лих.

8. Не дозволяти запливати на глибину, використовуючи гумовий матрац чи іграшку.

9. Не допускати пустощів на воді (лякати, утримувати одне одного під водою).

10. Забороняти ходити до лісу буз супроводу дорослих.

11. Під час перебування у лісі разом із дітьми не збирати та не вживаите незнайомих грибів, ягід, рослин.

12. Не розводити у лісі багаття під час посухи; в разі необхідності, розмістити його  на відкритому місці. Після використання ретельно загасити його та засипати землею.

13. Для походу до лісу одяг дитини добирати таким чином, щоб оптимально захистити її від комах, кліщів та інших несподіванок.

Шановні батьки!

Будьте прикладом для дітей у виконанні правил безпечної поведін­ки. Аналіз причин травмування дітей свідчить, що більшість нещасних випадків була спровокована недбалістю дорослих. Враховуйте психоло­гічні особливості дітей дошкільного віку: їхню цікавість, непосидючість, відсутність життєвого досвіду.

Уникальность: 0.00%

  • Источник: http://masterclassy.ru/
  • 02.04.2016
  •   Просмотров: 744

«Мастерклассы» © 2011-2016.
Все статьи на сайте авторские, копирование строго запрещено. При частичном цитировании прямая индексируемая ссылка на сайт «Мастерклассы» обязательна.

Специально для вас, наш сайт подготовил новый обучающий курс на 3х дисках "1000 лучших мастер классов".

В этом курсе, мы собрали для вас 1000 подробных мастерклассов с нашего сайта на различные рукодельные тематики.

Подробнее с содержанием курса вы можете ознакомиться по этой ссылке.

Встречайте еще один обучающий курс на 3х дисках "1000 лучших мастер классов - часть2".

В этом курсе, мы собрали для вас еще 1000 подробных мастерклассов с нашего сайта на различные рукодельные тематики.

Комментариев к новости "Інструктаж для батьків щодо попередження дитячого травматизму" Уже: 0

Внимание! Запрещено использование выражений в нецензурной и оскорбительной форме. HTML-теги и URL запрещены.

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив